"Véletlenek"

Szerinted vannak véletlenek? Szerintem nincsenek. Minden OKKAL történik, maximum azért hívjuk véletlennek,mert nem tudjuk mi az OKA, hogy az történt.

Tegnap voltam ZUMBA órán, mint minden szerdán. Amíg vártuk az óra kezdetét és jöttek a mozogni vágyók, megjelent ott az egyik gimis osztálytársam, Évi. Ő is jött ZUMBA-zni. 10 éve nem láttuk egymást, múltkor váltottunk pár emailt. Nagyon meglepődtem és nagyon örültem neki!

Ez mind semmi! Dóri mondja, hogy hozott egy Dirty Dancing számot, csak hogy legyen valami újdonság. 
Na milyen szám volt az? Amelyikre a szalagavatónkon táncoltunk! 

Ez mekkora "véletlen"!? Éppen akkor hozza Dóri ezt a számot, amikor összefutok Évivel. Mindkettőnkből előjött kicsit a nosztalgia és én pl. néha majdnem azokat a lépéseket csináltam, amiket anno megtanultunk, pedig nem tudnám eltáncolni, de pár lépés nagyon bennem van.

Arra még nem jöttem mi az OKA ennek, de biztosan hamarosan kiderül. Alig várom! :-)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések