Hozzáállás

Milyen furcsa hozzáállása van az embereknek dolgokhoz!

Nemrég nagyon rossz idő volt az egész országban, napokig szakadt az eső, mintha dézsából öntötték volna, mellette pedig tombolt a szél. Hatalmas árvíz van több helyen az országban, ami nagyon sok embernek egy élet munkáját teszi tönkre.

A május esős, hideg volt. Mindenki alig várta, hogy nyár legyen. Múlt héten igazán nyár lett!
30 fok alatt nem volt a hőmérséklet! Imádtam! Én imádom a nyarat, sokkal jobban viselem,mint a hideget.

Mindenki a nyarat várta, és amikor végre beköszöntött, mit lehetett hallani az emberektől, amikor megkérdezted tőle, ugye milyen jó,hogy végre jó idő van? "Na jó,de azért ennyire nem kéne"

Rácsodálkoztam erre többször múlt héten. Most akkor nyarat akarunk vagy mit?

Hihetetlen, hogy semmi nem jó az embereknek. Régen én is ilyen voltam. Folyton dühöngtem. Mikor mondták,hogy ugye milyen szépen süt a nap? Mérgelődtem,hogy: Ja, csak a szemembe süt és nem látok semmit!

Ez a hozzáállás is azt tükrözi, hogy az emberek nagyon rossz állapotban vannak.

Szerencsére én már ezt felismerem és tudom mit tegyek ellene és aki elfogadja, annak megmutatom az utat afelé,hogy jobban érezhesse magát a bőrében. Én akkor vagyok igazán EGÉSZ, ha segíthetek másoknak. Akkor érzem igazán jól magam, amikor az emberek elfogadják a segítségemet.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések