A rendszeresség ereje

Sokszor "elhatároztam" már, hogy nekiállok tornázni és most aztán olyan szuperjó alakom,hogy csak na!
Ez kb. addig tartott, amíg egyik nap rosszkedvűen ébredtem és úgy döntöttem ma inkább kihagyom. Aztán azért hagytam ki, mert fájt a fejem, vagy éppen azért, mert csak. :-)

Most azonban valami csoda folytán nem hagytam abba. Egy hónapja már minden nap tornázok és meg is látszik az eredménye. Tetszem magamnak és nagyon jól érzem magam a bőrömben. Ráadásul sokkal jobban indulnak a napjaim. :-) Nem kell semmi extrára gondolni, csupán annyi, hogy minden nap megteszem azt a kicsit. Mára már elértem,hogy ha nem mozgok, hiányzik. Kívánom,hogy te is érd el ezt! Ha kíváncsi vagy mit csinálok, szívesen elmondom.

Íme a bizonyíték arra, hogy a kitartás megozza az eredményét:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések