A recept :-)




Többen kérdeztétek mi a titkom. Titok nincsen, de íme a recept:

Étkezés:
Alig eszem kenyeret és húst, viszont annál több zöldséget. Ja és eddig reggeliztem és itthon ittam kávét, plusz a munkahelyen is egyet. Ezt leredukáltam a munkahelyi 1 kávéra.

Folyadékbevitel:
A nagy meleg óta naponta 3-3,5-4 l vizet iszom és egyre többet kíván a szerveztem. Előtte 1 l-t is alig tudtam magamba erőszakolni. Van egy (most már) 2 literes flakonom, ezt reggel megtöltöm és ügyelek rá,hogy délig meg is igyam. A lényeg, hogy mindig lásd! Eleinte ha nem láttam, nem ittam. Most már szerencsére nem kell látnom, hogy igyak.


Mozgás:
Minden reggel tornázom. Minimum 30 percet, de most már 1 óránál tartok. Eleinte a 30 perc úgy tűnt sosem telik le, most már keveslem az 1 órát is. :-)

Zumba Sentao-val kezdtem, ami egy székkel végezhető nagyon nagyon jól formáló és izzasztó mozgás.
Később a Toning-ot is beiktattam (egy videón van a kettő,ha letöltöd), ami pedig súlyzós. Én két kicsi ásványvízzel csinálom.
A kettő együtt 1 óra. Szuper zenére, nagyon hatékony mozgásforma. A legjobb benne,hogy nem érzed, hogy megszakadsz, nekem nem fájt semmim, mégis látszik az eredmény.

2hete pedig elkezdtem a Zumba után hasizomgyakorlatokat csinálni. 
Eleinte 3x20 hasprést, nagyon nehéz volt, égett nagyon.
Most már 3x80 hasprést csinálok, plusz 2x20 hasprést lábemeléésel. Egyszer 20 egyik láb, aztán pedig a másik.

A lényeg szerintem, hogy csinálj amennyit bírsz, ne erőltesd meg magad, mert akkor nagyon hamar fel fogod adni. Addig csináld, amíg jólesik. Csak csináld minden nap! És meglátod egyre többet bírsz majd és  1hónap múlva már hiányozni fog, ha kihagysz akár egy napot is.

Hajrá! Meg tudod csinálni!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések