Amikor olyan emberek állnak melléd, akikre nem számítasz


"Nem csak te ütközöl falakba. Mindenki szokott. Én is.
De aztán keresek egy ajtót....mert a falakon keresztül nem lehet közlekedni."

Ezt az idézetet az előbb találtam és a mai nap történtekre ez nagyon nagyon igaz.

Reggel kaptam egy csúnya hangvételű, méltatlan e-mailt, amit az általam küldött email minden címzettje megkapott a "válasz mindenkinek" funkció segítségével.

A pocskondiázás és leépítés után viszont volt egy olyan email is, amiben az engem lehordó embernek írta meg a véleményét az egyik ismerősöm szintén ennek a funkcióak a hazsnálatával. Nagyon jó volt ezt olvasni és a még többi emailt, amikben engem bíztattak és erősítettek meg abban,hogy én semmi rosszat nem tettem.

Hihetetlen jó érzés tölt el emiatt. Amikor olyan emberek állnak melléd, akikről ezt soha nem gondoltad volna és olyan emberek, akikről azt feltételezted, hogy a másik személy mellé állnának ilyen esetben. Ma csalódtam ezekben az emberekben. KELLEMESEN.

Köszönöm midnenkinek, hogy csalódást okozott! :-)
És most keresek egy ajtót....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések