Hogy érzed magad?

Mit tapasztalasz amikor ezt a kérdést felteszed egy rég nem látott ismerősödnek, vagy a barátodnak/barátnődnek,amikor találkoztok? Mit válaszol?

Én azt tapasztalom, hogy kétféle választ adnak az emberek:
1. Köszi, jól.
2. Ó, ne is mondd......és már sorolja is, hogy mennyire nincs pénze, megnőtt a lakástörlesztés, az autóhitel, a gyereknek új cipő kellene, de nem tudja miből megvenni és ráadásul még betegek is!

Észrevetted már te is ezt,ugye?

Egyik nap beszélgettünk ismerősökkel és az egyikük azt mondta, hogy ha neki felteszik ezt a kérdést, ő csak annyit mond, hogy kösz,jól. Pedig ez nem így van, de azért nem mondja el az igazat, mert ha ő is felteszi ezt a kérdést illendősségből, ő is ezt a választ várja. Mégpedig azért,mert neki annyi problémája van,hogy nem kíváncsi még a másik problémájára is. Puff neki.

Hirtelen köpni-nyelni nem tudtam. Ismét oda lyukadtam ki,hogy az emberek borzalmasan rossz lelki állapotban vannak és csak magukkal vannak elfoglalva, igazából nem érdekli őket,hogy mi van a másik emberrel, csak azért teszik fel a kérdést, mert azt tanulta, hogy így illik.

Szerintem pedig ha nem kíváncsi rá, akkor inkább ne kérdezze meg. Akkor beszélgessen az időjárásról, vagy bármi másról.

Amikor nekem felteszik ezt a kérdést, azt szoktam mondani: Köszi, egyre jobban vagyok. Aki egy kicsit is érdeklődik, az megkérdezi: Na! Hogyhogy?
Akit nem érdekel, az nem reagál sehogy.

Egyre többen vannak így. Ennek több oka is van, majd írok erről is. Ezeknek az embereknek nagyon nagy szükségük van segítségre, csak sajnos ők azok,akik nem fogadják el már a segítséget, mert úgy gondolják nekik már minden mindegy. Ahhoz,hogy segíteni tudj nekik, nagyon erősnek és kitartónak kell lenni, rengeteg energiába kerül és ha neked sincs sok, akkor inkább ne is állj neki, mert könnyen olyan állapotba kerülhetsz te is, mint amilyenben ő van.

Az pedig SENKINEK nem jó.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések