Diéta vagy mozgás?

Hajlamosak vagyunk vagy egyiket, vagy másikat csinálni csak. Én is beleestem többször abba a hibába, hogy diétáztam, lefogytam jó pár kg-ot, de nem mozogtam mellette. Aztán örültem,hogy lefogytam, elkezdtem normálisan enni és pikk-pakk visszajött. 

Viszont szerintem a fordítottja sem működik.Nem elég csak ugrabugrálni vagy futni, vagy bármi ms sportot űzni,ha mellette esszük a kenyeret kenyérrel, a húst hússal és sorolhatnám.

Én rengeteg kenyeret, péksütit ettem, szénhidrátfüggő voltam. Imádom a pudingos croissant, vagy a kakaóscsigát stb. Az ex párommal hétvégén állandóan húst ettünk, krumplival ilyen-olyan formában. Ez meg is látszott. 
Mióta egyedül vagyok, nem nagyon eszem krumplit (rájöttem, hogy nem túl jó nekem, felfúj nagyon), kevés húst eszem és kenyeret alig. 

Nem tudom hány kg-ról indultam,de tegnap megmértem magam. Most 52,5 kg vagyok. Ez már kicsit talán kevés is, nem ártana úgy 2 kg-ot visszahízni. Ezért gondoltam kicsit több kenyeret eszem, megpróbálok újra reggelizni normálisan. Na hízni még nem híztam, de a combomon már látszik a narancsbőr, ami eddig nem volt. Vagyis valahogy eltűnt a mozgás és a "tudatosabb" táplálkozás hatására. A mozgás ugyanúgy megvan, de kicsit többet eszem azokból, amiket eddig nem. Meg is látszik rögtön.

Úgyhogy hölgyeim nagyon nem mindegy, hogy mit eszünk! Igyekezzünk minél több zöldséget enni, kevesebb szénhidrátot és sok sok víz!!! Na és mellette  mozogjunk minden nap minimum fél órát!

És akkor pá-pá plusz kilók és narancsbőr! 

Ami viszont jön: 
- jobb kedv
- energia
- az eredmények hatására pedig nagyobb önbizalom!

Én úgy döntöttem leszámolok a péksütikkel. :-) Hajrá nektek is!






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések