Változások...



Voltál már úgy Te is, hogy mikor eldöntöttél valamit, amikor változtattál valamin, akkor az élet közbeszólt? 
Csak azért, hogy nehogy egyszerű legyen. Amikor a megszokottól eltérő módon cselekszel, amikor elkezdesz valamit máshogy csinálni,mint addig, az univerzum elintézi, hogy nehogy olyan egyszerű legyen. 

Emlékszem amikor elkezdtem a banknál dolgozni, akkor is megcsinálta velem az élet. Elkezdett nőni a bölcsességfogam és hetekig szenvedtem vele,annyira fájt és ettől a fejem is majd' szétment. 

Most,amikor ideköltöztem Győrbe, sikerült jól megnáthásodnom és szenvedtem jódarabig. Nem kevés papírzsebkendőt használtam el. Elköltöztem otthonról, összeköltöztem a párommal, sok változás történt. Ráadásul kaptam egy családot is, ami még új volt számomra, de nagyon izgalmas volt és örülök,hogy minden rendben ment. Szeretem a párom gyermekeit és úgy érzem ők is engem. 

Aztán a munkahelyemben is változások történtek. A bankot már csak mellékállásban "csinálom". Kb. 25 helyre küldtem be az önéletrajzom. Voltam 4 helyen állásinterjún és 1 helyre felvettek. Hasonló munkakör, mint a bank, itt is üzletkötő vagyok. Jobban mondva média tanácsadó, de mégis új, teljesen más. Amikor tanulni voltam múlt héten, minden oké volt. Most, amikor már dolgozhatnék, megint lebetegedtem. Fáj a torkom, a gyomrom nagyon rossz és olyan,mintha megint náthás kezdenék lenni,de semmi nem jön ki. Pedig szeretnék már megkönnyebbülni. 

Ez azt jelenti, hogy jó úton vagyok. Mert amikor az embernek van célja, akkor az élet akadályokat állít elé. Ezek szerint nekem van célom....és az mindig jó, mert az visz előre! :-)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések