Húsvét

Nagyon szeretem a kreatív dolgokat. Szeretek az ajándékozásba fantáziát vinni. Mivel a páromnak van 3 gyermeke, most még nagyobb lelkesedéssel álltam neki. Nem tudom miért, talán azért, mert szívvel-lélekkel csináltam, kifejezetten jól sikerültek. 
A neten találtam az ötletet, csak kicsit továbbfejlesztettem.

Elterveztem,hogy nem csak egyszerűen odaadjuk a csokikat a gyerekeknek, hanem valami játékos és kreatív módon tesszük. A csomagolásra ezt az ötletet találtam:


Mivel én műanyag virágcserepet vettem, az kicsit máshogy néz ki. Az alátét átmérője pedig kisebb,mint a "szája", ezért kicsit megvariáltam. 

A tetejére (ami az alátét) fagolyót ragasztottam ragasztópisztollyal, ez lett a fogantyűja. Hogy feldobjam kicsit, más színűre festettem a golyót, mint a tetőt. 

A cserepet és az alátétet akril-festékkel festettem be. Azért,hogy ne legyen csíkos és ne látszódjon át, kétszer kentem át őket. 

A rózsaszínek szájára ragasztottam egy csík szalagot is. Az oldalukra pedig kis fa dekorációkat ragasztottam. 

A cserepekbe sárga-narancs dekor"füvet" tettem és ezekbe tettem a csokikat. Az ajándékok még szalaggal át lesznek kötve, majd később erről is teszek fel képet. 

Mivel két lányka és egy fiúcska van, ezért a két különböző szín. 

A végeredmény:




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések