Szeresd önmagad!

Sok személyiségfejlesztő és a vonzás törvényével foglalkozó könyvet, írást, műsort látni manapság, amik arra próbálnak ösztönözni,hogy Szeresd Önmagad!

Ez szép és jó is. Tény,hogy ha önmagad szereted, akkor mások is szeretni fognak!
Csak amikor eddigi életed során azt hallgattad miben vagy rossz, mit nem csinálsz jól és különben is semmire nem vagy jó, akkor nagyon nehéz szeretni magad. Vagy éppen lehetetlen....mert egy kisördög mindig ott ül a füleden, aki visszatérít a "valóságba" ha éppen elkezdenéd szeretni magad.

Karácsony előtt kezdtem el olvasni egy könyvet, de kb. a feléig jutottam csak, tegnap viszont végigolvastam és milyen jól tettem!

Ez is érdekes, hogy mindig azt teszi az ember, amire éppen szüksége van. Valamiért elkezdtem olvasni és meg is tudtam,hogy miért.

A könyv rávilágított arra,hogy nem lehet csak úgy parancsszóra szeretni magad, hiszen mást sem tudsz szeretni csak azért, mert valaki azt mondja: Szeresd azt az embert! Viszont rá lehet vezetni magad arra,hogy milyen jó tulajdonságaid vannak és azok miért jók a másik embernek, akivel kapcsolatba kerülsz. És akkor mégsem kell "megerőszakolnod magad", hogy márpedig én szeretni fogom magam!

Nekem nagyon nagyon bejött. A könyv tanácsára leírtam,hogy "Aki megkap engem az életében, az szerencsés, mert:" és leírtam milyen tulajdonságaim vannak, amik jók annak az embernek, aki megkap engem akár,mint pár, mint barát, mint munkatárs. És így mindjárt máshogy fest a dolog. Magadnak tuti nem hazudsz, ha jót akarsz magadnak. 

Úgyhogy én már tudom az emberek mit szeretnek bennem és így sokkal könnyebb lesz magamat is megszeretni. 

Szerintem próbáld ki te is! A könyv,ami nekem segített:

Ruediger Schache: A szívmágnes titkai

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések